Meta tagi kluczem do sukcesu ?
5 (100%) 18 votes

Dlaczego Meta Tagi potrafią zwiększyć sprzedaż na Twojej stronie internetowej o 100% i więcej?

 

Meta Tagi, a dokładniej :
Meta Title – główny tytuł Twojej strony.
Meta Description – drugi tytuł Twojej strony.
Meta Keywords – słowa kluczowe strony.

 

Pierwsza dwa wyżej wymienione meta tagi są widoczne w wyszukiwarce internetowej i oddziałują na ranking w wynikach wyszukiwania, obrazek poniżej ;

 

meta tagi

 

W meta tag title ( główny tytuł strony ) Sprecyzuj w max. 65 znakach tematykę Twojej strony – dogłębnie, kluczowo i prosto.

Tworząc główny opis tytułowy strony – meta title warto w nim użyć najważniejszego dla Ciebie słowa kluczowego ( nakierować wyszukiwarkę na tematykę strony ). 

Dla przykładu, jeśli strona jest o tematyce spawania, a działasz na teranie Poznania to Meta Tag Title można napisać następująco :

 

<meta title>Spawanie Poznań – Leader w branży Jan Kowalski</meta title >

Ale … pamiętaj, że wyszukiwarki mogą dobierać dynamicznie meta title do Twojego zasobu treści na stronie głównej lub podstronie. Zazwyczaj dzieje się tak, gdy Twój tytuł nie jest w 100% doskonale sprecyzowany do artykułu np. podstrony. 

W meta description postaraj się zachęcić potencjalnego gościa na odwiedziny Twojej strony. Nie nasycaj zbytnio tego meta tagu słowami kluczowymi, tylko użyj marketingu, zachęty.

Przykład :

<meta description>Spawanie to nasza pasja!, od 17 lat wykonaliśmy liczne profesjonalne spawy dla światowych leaderów w branżach stoczniowych, budowlanych i konstrukcyjnych. Nasza, aktualnie promocyjna oferta …. </meta description>

 

Co wyróżnia w/w meta tag w oczach klienta :

  1. Pasja – nie wykonujesz usługi z ” musu ” żeby tylko zarobić, a robisz to z uśmiechem na twarzy i sprawia Ci to przyjemność.
  2. Od 17 lat – firma prosperuje 17 lat i posiada nie małe doświadczenie.
  3. Liczne profesjonalne spawy – świadczy to o ilości i jakości wykonanych usług.
  4. Światowych leaderów – wykonywanie usług dla największych korporacji.
  5. Aktualnie promocyjna oferta – impuls skłaniający klienta do wejścia na stronę.

 

1. Tworząc główne tytuły strony Meta Title i Description myśl jak potencjalny gość szukający tematyki lub produktu z branżowej strony – Ułóż wartościowe słowa kluczowe, odpowiadające tym jakie klienci wpisują do wyszukiwarki.

2. Warto również sprawdzić meta tagi konkurencyjnych stron i dopracować o wiele skuteczniejsze tytuły, które będą wstanie zdeklasować konkurentów.

 

Prawidłowo dobrane i ułożone meta tagi pozwalają na :

Ważna informacja :

Meta tagi ustawiamy dla każdej podstrony indywidualne, tytuły nie mogą się dublować, a tym bardziej nie mogą być takie same jak na stronie głównej, gdyż każda podstrona Twojego serwisu ma zapewne inną tematykę.

 

Jak odnieść Sukces, zdeklasować konkurencję oraz zdobyć 1 pozycję w wyszukiwarce internetowej ? Jeśli jesteś żądny skutecznej i sekretnej wiedzy, zostaw Mi swój e-mail.











Zobacz również :

Link Building 38 sprawdzonych sposobów
– Zarabianie na blogu – ile można zarobić ?
Marketing szeptany – Pokonaj konkurencję !
Jak przyspieszyć szybkość strony internetowej ?
pozycjonowanie Long Tail daje rewelacyjne Efekty !
Pozycjonowanie lokalne – Jak szybko zdobyć klientów ?

Lista portali ogłoszeniowych
Zaplecze SEO czyli Jak zwiększyć ruch o 400%

Znalazłeś nas dzięki frazie :

– Meta Tagi
– Optymalizacja meta tagów
– Budowa meta tagów
– Meta tagi co to jest ?

(Visited 136 times, 3 visits today)

3 Comments

  1. Grzegorz 27 listopada 2015 at 16:23

    Dzięki za pomocny artykuł 🙂

    Reply
  2. http://Kreuj.eu/ 29 stycznia 2017 at 06:11

    Gratulacje dla autora. Interesujący artykuł, a to w dzisiejszych czasach rzadkość!

    Reply
  3. Agencja Reklamy Mińsk Mazowiecki 31 maja 2017 at 06:43

    Konkrety, o których 90% twórców chyba nie wie, bo potem się dziwią, że strona się nie pozycjonuje. Seobloczek jest fajny, thx 😉

    Reply

Leave A Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *