Najpotężniejsze strategie biznesowe
5 (100%) 3 votes

CZAS START! Do cholery zacznij w końcu działać! 

To Ty decydujesz i to od Ciebie zależy jak bardzo chcesz osiągnąć zdecydowanie więcej, albo dalej cholera stać w tym samym miejscu co teraz i wmawiać sobie, że więcej się nie da zrobić! Konkurencja ma kapitał, markę, lepsze ceny i bla bla bla! Jeśli ciągle szukasz wymówek, to przyznaje, że jesteś w tym naprawdę dobry!

Przestań się wahać, weź się w garść, rusz dupę, podejmij decyzje i zacznij korzystać z życia!

Zmień do cholery to … i wystrzel jak z procy do przodu! Znasz swoją firmę i bliską Ci konkurencję? W tej chwili pomyśl jakie działania pozwolą Ci się skutecznie wyróżnić od konkurencji?

Twoja największa konkurencja Cię wyprzedza, bo:

  • Koncentruje się na realnych problemach branży,
  • Skupia się na własnych przemyśleniach,
  • Nieustannie badaj rynek i nowe trendy.

I są to trzy najważniejsze filary każdego biznesu od których musisz zacząć na Twoje szczęście TERAZ, jeśli chcesz odnieść w najbliższym czasie sukces i zacząć w końcu do cholery normalnie żyć!

Dokonaj zmian, które zaczną sprzedawać

Twoja strona ma sprzedawać, a obecnie rozprasza, przeciąża i odciąga uwagę od towaru. Dokonaj niezbędnych zmian, aby na wstępie złapać uwagę klienta, skierować ją na towar i utrzymać jego uwagę przez cały czas kiedy prezentujesz mu ofertę i działasz na jego umysł.

Tytuł;

Tytuł jest tym co przyciąga uwagę, jest ogłoszeniem dla Twojego tekstu, umiejętność skonstruowania tytułu który działa jest kluczową sprawą!

Czy zdarzyło Ci się kiedyś, kiedy tytuł pochwycił twoja uwagę i pobudził Twoją wyobraźnie i fantazję i wzbudził ciekawość do tego żeby zajrzeć co tam jest dalej? Jeśli TAK to właśnie taki tytuł musisz konstruować, jeśli NIE to wejdź na wp.pl, onet.pl, interia.pl i zobacz który oto tytuł sprowokuje cię do kliknięcia, co zainteresuje Twoją uwagę, a który zrzuci Cię na kolana …?

Ale, zawsze jest to jedno „ale”, którego pewnie nie lubisz, ale dobrze żebyś wiedział, że … pisząc ofertę produktu, odpowiedz w niej na pytania:

  • Dlaczego klient ma kupić właśnie u ciebie?
  • Co będzie z tego miał?
  • Po co mu to potrzebne?

bo większość internautów przeglądając oferty różnych produktów, usług podświadomie szuka odpowiedzi na trzy irytujące pytania:

  • I co z tego?
  • Kogo to obchodzi?
  • Co ja z tego będę miał?

I mam dla Ciebie ważną wiadomość:

Sama informacja o produkcie nie sprzedaje, sprzedają emocję!

Działaj na podświadomości klienta, choć byś nie wiadomo ile miał obrazków na stronie, infografik to i tak zawsze sprzedaje tekst, a dokładniej …

  • wizja
  • fantazja
  • stan emocjonalny

Zasiej barwną wizję rezultatów, korzyści tego co klient będzie miał z zakupu towaru, pobudź emocje i popnij do działania, czyli do zakupu.

Największą skuteczność ma sprzedaż, która polega na pobudzaniu pożądania, pragnienia i zaspokajaniu go. Ludzie rzadko kupują dlatego że czegoś potrzebują, najwięcej pieniędzy wydają dlatego, że czegoś pragną i pożądają!

Jeśli stworzysz komuś barwną wizję i fantazję która wzbudzi w nim pożądanie i pragnienie to wtedy z łatwością mu sprzedaż, ale żeby to zrobić, to musisz mieć jego uwagę i zadziałać na jego umysł przy pomocy słów.

Może bezpośrednio, może przez stronę internetową, ale pamiętaj, że sprzedaż, marketing i reklama polegają na wywołaniu zmienionego stanu świadomości u klienta, ponieważ w tym stanie jest on podatny na sugestie, bardziej niż w stanie czuwania.

Koncentruj się na kliencie

Największy problem e-commerce, firm usługowych i całego pozostałego biznesu internetowego jest brak koncentracji na kliencie. Wiesz jak to jest kiedy wchodzisz na stronę interesującego Cię produktu, a wszystko co widzisz to albo krótki i daremny opis, albo tak długi, że nie chce Ci się czytać, a jeszcze częściej zauważysz jak na chama chcieliby żebyś kupił …

A co by było gdyby;

  • gdyby wysunięte były korzyści w pierwszym planie?
  • natychmiastowa obsługa online 24h, i pełne doradztwo w razie Twoich pytań?
  • darmowy test produktu?
  • video wzbudzające emocje i pożądanie
  • itp.

Od dziś zawsze podaj w pierwszym planie korzyści, jakie klient zyska po dokonaniu zakupu produktu, lub usługi jakie oferujesz. Przejrzyj na oczy i zacznij w końcu sprzedawać online niż pisać beznadziejne opisy produktów, a cała sprzedaż stanie się dużo prostsza.

Jeśli prowadzisz biznes stacjonarny to pokaż klientowi, że Ci na nim zależy i, że może liczyć w każdej chwili na Twoją pomoc, a nie licz tylko na jego pieniądze! Profesjonalna obsługa i pełne doradztwo w biznesie stacjonarnym jest równe dalszemu poleceniu, a to jest Twój priorytet na lepsze życie.

Jak napisać ofertę nie do odrzucenia?

Najprostsza strategia, która przynosi niesamowite rezultaty sprzedażowe. Zastanów się DWA RAZY czy chcesz ją poznać, a później zapisz się poniżej;












Kto jest Twoim klientem? Gdzie go znaleźć i jak go ściągnąć na Twoją stronę?

Kto jest Twoim klientem? – sprecyzuj dokładnie wiek odbiorców Twoich produktów, ich dokładny profil oraz zainteresowania, co pozwoli podjąć skuteczne, targetowane działania marketingowe. Warto jeśli zastanowisz się czy twoi klienci mieszkają w dużych miastach, czy być może oferujesz sprzęt rolniczy i kampanie marketingową należy skierować w tereny rolnicze.

Czego oczekują? – Zastanów się czego oczekuje klient od Twoich produktów, co zaspokoi jego oczekiwania i co pozwoli Ci się wyróżnić na tle konkurencji. Jeśli już wiesz, koniecznie dopasuj ofertę do oczekiwań klientów.

Gdzie ich znaleźć? – pomyśl gdzie są osoby Twojego profilu, jeśli twoją branżą jest np. rolnictwo pomyśl gdzie ich znajdziesz, np. fora internetowe, targi rolnicze, portale rolnicze itd.

Czym ich przyciągnąć? – Pomyśl co najbardziej zaangażuje klientów z Twojego profilu oraz dodatkowo rozdawaj bezpłatne próbki, edukuj, buduj relacje i postaw na content marketing.

Co przełamie ich bariery? – Ludzie kochają kupować, ale nienawidzą jak ktoś nowy im coś sprzedaje! Zacznij budować zaufanie poprzez edukację i stałe relację, np. przez e-mail marketing, a w dalszym planie sprzedaj swoim odbiorcą coś wartościowego, w promocyjnej ofercie, żeby przekonać ich o jakości Twoich usług i znieść bariery następnych sprzedaży.

Przygotuj klienta do zakupu

Większość Twoich klientów Ci nie ufa i tym samym nie chcą dokonać pierwszego zakupu, ale nie znaczy to, że już nigdy u Ciebie nic nie kupią. Wszystko co oferujesz, jak jakość produktu, obsługi, pełne wsparcie jest niesamowicie ważne, ale ważne jest abyś jasno komunikował klientom, że jest to produkt dedykowany dla nich. 

Przygotuj klienta do zakupu, najprościej poprzez działania marketingowe:

  • Nagrywaj video pokazujące jak Twoje produkty działają w praktyce,
  • Udostępniaj materiały edukacyjne,
  • Zapraszaj na webinary,
  • Publikuj specjalistyczne artykuły,
  • Prowadź darmowe szkolenia,
  • Przeprowadzaj live na Facebooku.

Daj jak najwięcej od siebie, całkowicie za darmo, a dopiero w dalszym planie poproś o akcję zwrotną. Wiesz jak to jest kiedy wchodzisz na skrzynkę pocztową i od razu załącza Ci się radar widząc same e-maile z próbą sprzedaży, co wtedy robisz?, zazwyczaj większość z tych e-maili leci do kosza, dlatego postaw na właściwą edukację, a klient sam zdecyduje, czy oferowany produkt jest właśnie do niego?

Jak pisałem wyżej, twórz atrakcyjne treści, które wytworzą u internauty wizję, fantazję i stan emocjonalny, a sprzedaż zacznie w końcu rosnąć.

Pamiętaj, że dostarczanie wartościowej wiedzy klientom zwiększa zaufanie oraz buduje także wizerunek eksperta Twojej osoby.

Wyróżnij się od konkurencji

Trzeba się czymś wyróżnić, żeby klienci wybierali właśnie Ciebie z tłumy. Jeżeli Twój produkt, czy Twoja usługa będzie miała znacznie większą wartość postrzeganą przez klienta, to będzie zdecydowanie częściej wybierana i klienci będą to częściej kupowali ze wszystkich podobnych ofert. Oferując wyższą wartość niż konkurencja dajesz łatwiejszy wybór klientowi, który zagra na Twoją korzyść, a konkurencja w jego oczach będzie postrzegana jako gorsza lub droższa.

kilka prostych kroków 

  • Dołóż coś wartościowego do produktu, żeby pierwszy zakup był za tą samą cenę, ale żeby volumen sprzedaży był większy.
  • Możesz dodać produkt komplementarny, uzupełniający i sprzedawać razem,
  • Możesz dołożyć dodatkową usługę wartą np. 200 zł i więcej
  • Daj coś dodatkowego, czego nie dawają inni i co będzie klientowi służyło.

Jeśli zarabiasz na kliencie to tylko problemem jest żeby go pozyskać na starcie. Nie psuj rynku, pozyskaj klienta dodając dużą wartość i zarabiaj na nim przez następne lata.

Strategia cenowa

Strategie cenowe rządzą handlem i nie mowa tu o zaniżaniu cen poniżej minimum i sprzedawania za pół darmo. Według wielu raportów internauci kochają kupować w internecie bo jest dużo taniej niż w stacjonarnym sklepie, i nie mowa już o ogromnym wyborze towarów i czasie jaki zaoszczędzi klient jeżdżąc po galeriach handlowych.

Strategia wysokich cen – jak sama nazwa wskazuje polega na stosowaniu możliwie najwyższych cen w danym okresie czasu, np. przed świątecznym. Jeżeli trafisz z produktem „topowym”, na którego jest ogromne zapotrzebowanie i został praktycznie w tym sezonie wysprzedany, to dlaczego nie zaoferować jego dostępność w dużo wyższej cenie?

Jeśli oferujesz swoje produkty, to wysoka cena świadczy zawsze o jakości, ale jeśli nie masz dobrego, wartościowego produktu a chłam, to nie wypuszczaj go na rynek!

Strategia średnich cen – nic innego jak utrzymanie średnich cen rynkowych. Wdrażając wszystkie wyżej opisane strategie biznesowe możesz spokojnie sprzedawać produkt w dużo wyższym nakładzie niż konkurencja!

To właśnie bardzo dobry moment, gdyż większość e-sklepów nie ma dopracowanych ofert i nie stawia na dobrą komunikację z klientem. Jeśli wdrożysz metody błyskawicznie, możesz pozyskać wielu nowych klientów w krótkim czasie, a co lepsze masz szanse stać się liderem na rynku.

Strategia ceny na percepcji wartości klienta – kształtuj ceny na bazie danych dostarczonych przez klientów. Jest to najbardziej efektywny sposób ustalania cen. Metoda sprawdza się najczęściej przy wąskich niszach i pozwala na zachowanie wyższego poziomu marż. 

Współpraca partnerska

Działanie z kimś na zasadzie partnerstwa jest stosunkowo dobrą i nie drogą strategią biznesową. Załóżmy, że zajmujesz się marketingiem internetowym. Skontaktuj się z osobą, firmą, która zajmuje się projektowaniem stron, ale nie posiada w swojej ofercie marketingu internetowego. Zaproponuj współpracę na zasadzie polecenia, tzn. firma poleci Twoje usługi, a od każdego klienta, który skorzysta z Twoich usług otrzyma 20% zysku.

Własny program partnerski

Bardzo dobry pomysł, a najlepiej sprawdza się jeśli sprzedajesz swoje unikatowe produkty, np. szkolenia. Mając własny, zarąbisty, najwyższej jakości produkt pod którym bez wahania podpiszesz się dwoma rękami to bez dwóch zdań warto założyć własny system partnerski.

Każdy kto założy konto w Twoim systemie partnerskim otrzyma możliwość promocji produktu przez unikalny link i jeśli ktoś dokona zakupu właśnie z tego linka, to partner otrzyma ustaloną prowizję od sprzedaży.

Mając własny system partnerski skontaktuj się z właścicielami blogów branżowych, zaoferuj darmowy dostęp do np. Twojego szkolenia, aby zobaczyli i przekonali się na własne oczy, że to co chcesz żeby oni promowali jest unikatowe i najwyższej jakości.

 

Budowanie wizerunku eksperta

Klienci zdecydowanie częściej kupują od osób, którzy są ekspertami w swojej branży. Jeśli chciałbyś kupić książkę o marketingu internetowym, to czy kupiłbyś od osoby, która się na tym kompletnie nie zna? Czy prędzej kupisz od osoby, która ma wieloletnie doświadczenie, tysiące zwiększonych sprzedaży, współpracuje z najpotężniejszymi korporacjami na świecie i stale udziela się na forach branżowych?

Zacznij budować wizerunek Twojej osoby;

  • Bezustannie pomagaj na forach branżowych,
  • Pisz eksperckie wypowiedzi,
  • Współpracuj z liderami branży,
  • Twórz podcasty, webinary,
  • Publikuj, edukuj i rozdawaj bezpłatne materiały.

Strategia marki

Strategia marki to właśnie Twój plan działania, który pozwoli Ci osiągnąć zamierzone cele, może być on krótko terminowy lub długoterminowy, to zależy od tego co chcesz osiągnąć, jak bardzo jesteś zdeterminowany żeby to osiągnąć, jakim dysonujesz budżetem oraz jak dobry masz zespół, który pomoże Ci to zrealizować?

Kilka strategicznych kroków, które możesz zastosować;

  • Zaangażuj wszystkich, na zewnątrz i wewnątrz biznesu,
  • Komunikuj markę w sposób jednoznaczny i konsekwentny,
  • Dotrzymuj obietnice marki,
  • Słuchaj ludzi,
  • Komunikuj faktyczne korzyści marki,
  • Nieustanie badaj rynek.

Pokazuj zainteresowanie klientem

Zainteresowanie klientem nie oznacza spamowania jego skrzynki odbiorczej, a indywidualne podejście do jego osoby:) Po przeprowadzonej transakcji sprzedażowej;

  • zadzwoń i upewnij się czy wszystko jest OK, czy produkt doszedł na czas?, czy spełnia oczekiwania klienta?, czy ma jakiekolwiek uwagi?
  • zapytaj czy jest coś, co jeszcze możesz zrobić dla klienta?
  • daj do wiadomości, że w każdej chwili może liczyć na fachową i darmową pomoc.

Ale czy to wszystko?, czy po tym klient Cię zapamięta na lata i będzie polecać dalej? Być może …. Jeśli chcesz aby Twój nowy klient skutecznie polecał Twój biznes świadomie czy nieświadomie i zawsze kupował u Ciebie, musisz go niebywale zaskoczyć, np.

Jeśli klient kupił aparat Nikona wartości 2500 zł, to po czasie 10 dni możesz do niego zadzwonić i powiedzieć, że w Twojej promocyjnej ofercie jest aktualnie dużo lepszy aparat, o dużo lepszych funkcjach, które pozwolą robić zdecydowanie lepsze zdjęcia najbliższych i, że kosztował wcześniej 4000zł (aktualnie 2500zł), a wymienisz mu go całkowicie bezpłatnie, bo zależy Ci aby zdjęcia, które robi były bez wątpienia dziełem sztuki dla osób, które będą je oglądać. 

Prawdopodobnie nie zarobisz na pierwszej transakcji i być może nawet do niej dołożysz, ale takie działanie odbije się na wieloletnich zakupach klienta w Twoim e-sklepie, a wówczas klient nawet nie będzie spostrzegał na konkurencję i ich ceny, oraz świadomie i z pełną satysfakcją będzie polecał Twój sklep gdzie tylko to możliwe, opowiadając o swojej historii z bezpłatną wymianą aparatu na bez porównywalnie lepszy i o tym jak zależy Twojej firmie na kliencie.

Pytanie czy chcesz być skuteczny i jedną, pierwszą transakcją pozyskać klienta na lata?, czy boisz się zaryzykować, schować się w pokoju i mieć w dupie wszystko?

Up, cross selling – Sprzedaż produktów pokrewnych

Up-selling polega na sprzedawaniu klientowi produktów z wyższej klasy, droższych. Np. Sprzedawca komputerów w procesie up-sellingu chciałby nam sprzedać laptopa wyższej klasy po tym, jak zgodziliśmy się na pełne wyposażenie gorszego laptopa.

Cross-selling to nic innego jak sprzedawanie klientowi dodatkowych opcji do złożonego już zamówienia. Np. Po złożeniu zamówienia laptopa sprzedawca oferuje myszkę, głośniki, oprogramowanie, itp. – jest to bardzo istotny moment, gdyż po złożeniu zamówienia klient ma otwarty portfel.

Perfekcyjna obsługa klienta

Przed sprzedażowa oraz po sprzedażowa obsługa Twojego klienta ma większe znaczenie, niż jesteś wstanie sobie to wyobrazić. Czy Twoje obecne działania, które wykonujesz po sprzedaży są wystarczające, czy może tylko myślisz, że robisz to lepiej niż konkurenci? Przeprowadź gruntowną analizę w Twoim dziale obsługi, usprawnij i ulepsz a nawet wprowadź wiele nowych zmian, dzięki którym klienci będą w pełni usatysfakcjonowani, że kupili właśnie u Ciebie.

Bądź PRO

  • Działaj natychmiastowo – jeśli otrzymasz zapytanie, e-mail, formularz reklamacyjny itp. to w czasie krótszym niż 30 sekund oddzwoń do klienta, który właśnie jest dostępny i rozwiąż jego problemy. Natychmiastowa obsługa w e-biznesie zaskakuje internautów i utwardza oraz buduje autorytet Twojej firmy.
  • Pozwól skontaktować się na wszystkie sposoby – daj możliwości kontaktu na wiele sposobów oprócz standardowego numeru telefonu i adresu e-mail. Wprowadź możliwość live czatu, kontaktu przez social media, internetowego połączenia głosowego, boksy w produktach z możliwością pozostawienia numeru itp.
  • Pamiętaj o kliencie – zautomatyzuj system i wysyłaj e-maile na imieniny, urodziny, oraz np. e-mail rocznicowy; dziś mija rok od Twojego pierwszego zakupy ( zadziałaj na emocje i daj np. rabat na dowolny produkt -50%)
  • Zaskocz klienta – największe zadowolenie klienta zdobędziesz w tedy, kiedy dasz coś extra od siebie, coś pożytecznego, czego klient nie będzie się spodziewał. Nie mowa tu o prostym gadżecie, który trafi do półki z pozostałymi gadżetami, ale o czymś użytecznym co trafi na meble, biurko lub będzie używał w codziennym życiu i tym samym pamiętał o Twojej firmie.

Wykorzystywanie słabości konkurencji

Analizuj konkurencję branżową i wykorzystaj wszystkie jej słabości do budowy lepszego jutra Twojego biznesu. Analizowanie to jedno, ale szczegółowo sprawdź jej strategie biznesowe, wyodrębniając wszystkie słabe punkty i zarazem wdróż w swój biznes udoskonalenie najlepszych strategi, w połączenie z Twoimi planami marketingowymi.

Dodatkowo:

  • Nieustannie badaj słabe punkty konkurencji,
  • Nowe strategie, które wdrażają,
  • Jak przyciągają klientów?,
  • Jaką wartość dają klientowi?

Przeprowadź gruntowną analizę przynajmniej kilku najpotężniejszych dla ciebie firm konkurencyjnych. Zobacz na czym opierają filar swojego biznesu i w jaki sposób pozyskują wielu nowych klientów, podpatrz ich słabe punkty i wykorzystaj je do budowy lepszego filaru Twojej firmy.

 

Tagline – Użyj hasła reklamowego

Slogan reklamowy może wiązać się bezpośrednio z produktem, który oferujesz lub z Twoją firmą. Charakterystyka hasła i pozytywne skojarzenie jest niezbędne do przeprowadzenia skutecznej promocji marketingowej. Budując hasło reklamowe podkreśl unikalną i najbardziej spełniającą zapotrzebowanie cechę produktu lub firmy.

Właściwie dobrany slogan może doskonale zwiększyć przewagę nad konkurencją i zbudować markę firmy. Przykładem może być tutaj:

Pizza w 30 minut, albo otrzymasz ją gratis.

Dobry slogan powinien mieć, dobrą;

  • Zapamiętywalność,
  • Spójność z nazwą firmy, produktu,
  • Korzyść,
  • Wyróżnienie,
  • Prostota.

 

Zastanów się czy Sam nie strzelasz sobie w stopę

Czy analizowałeś wnętrze swojej firmy? czy wiesz co się w niej dzieje i że niestety, ale możesz sam sobie szkodzić? Czy nie robisz Ty lub pracownicy rzeczy które negatywnie wpływają na sprzedaż? Czy jesteś świadomy jak pracują poszczególne działy Twojej firmy?

Zastanów się czy plan który obecnie funkcjonuje we wnętrzu firmy jest dopracowany i nie przynosi negatywnych wpływów, np. dział marketingowy za wszelką cenę stara się o nowych klientów i podtrzymywanie długości życia klienta w Twoim sklepie, a dział windykacyjny dzwoni po pierwszym dniu z nieotrzymaną płatnością i straszy … ! 

 

Jak zbudować społeczność wokół Twojego biznesu?

Komunikacja z społecznością internetu jest fundamentem każdego biznesu, inaczej mówiąc inbound marketingu <zobacz artykuł, nie mowa tutaj o komunikacji z Twoimi obecnymi klientami, których rzecz oczywiście musisz podtrzymywać, aby wydłużyć długość życia klienta w e-sklepie, ale głównie rozchodzi się tu o Twoich nowych, przyszłych klientów, którzy obecnie są po za Twoją stroną!

Celem jest stworzenie społeczności po za twoją stroną, aby internauci mogli nawiązywać relację z Tobą jak i Twoimi produktami. Budowa społeczności wokół Twojego biznesu nie jest trudna, ale bardzo pracochłonna i długoterminowa. Rezultaty długoterminowych prac przyniosą Ci wysokie korzyści na długie lata, dlatego warto rozpocząć działania już dziś;

  • Na bieżąco monitoruj social media i odpowiadaj na irytujące pytania Twojej branży,
  • Przeprowadzaj i publikuj wywiady z ekspertami przyciągając nowych słuchaczy,
  • Stanowczo wyróżnij się od innych,
  • Bądź zawsze wszędzie.

Sekretem jest złapać uwagę, przyciągnąć, zogniskować ją i przytrzymać! I sprawić aby Twój klient Cię słuchał.

 

Zanim zapiszesz się poniżej, PRZEMYŚL TO 2 RAZY, czy chcesz otrzymać skuteczne rozwiązania strategi biznesowych, oddalania się od konkurencji, wyjścia na przód i zdominowania rynku?










Polub Moją nową stronę na Facebooku i Bądź zawsze na bieżąco. Do usłyszenia 🙂

(Visited 276 times, 1 visits today)

4 Comments

  1. Judyta 21 sierpnia 2017 at 21:53

    Bardzo dobry artykuł, wiele ciekawych informacji w jednym artykule, rzadko spotykane 🙂

    Reply
  2. Grupa-TENSE.pl 22 sierpnia 2017 at 14:51

    Cześć!
    Naszym zdaniem w dzisiejszych czasach przewagę mają i będą miały te firmy, które naprawdę dbają o klienta i pozytywne relacje zarówno przed, w trakcie, jak i po zakupie/wykonaniu usługi. Z uwagi na wszechobecną konkurencję, zawsze gdy Klientowi coś się nie spodoba w jednym sklepie/firmie natychmiastowo uda się do drugiego przy okazji pamiętając, że z tym pierwszym miał niemiłe wspomnienia, którymi nierzadko będzie chciał się jeszcze podzielić z innymi potencjalnymi kupcami. Jeśli zatem ktoś naprawdę traktuje klienta tak, jak sam chciałby być traktowany, a do tego oferuje rozsądne – wcale nie muszą być najniższe – ceny, jesteśmy przekonani, że prędzej czy później osiągnie sukces.

    Aby wspominany sukces osiągnąć jednak prędzej aniżeli później, sugerowalibyśmy uruchomić działania reklamowe, dzięki którym klienci zaczną o nas słyszeć i do nas trafiać. Niezależnie od branży, to znaczy czy jest ona stricte internetowa czy stacjonarna warto zainteresować się usługą pozycjonowania stron internetowych, która jeśli będzie profesjonalnie przeprowadzona pozwoli potencjalnym klientom na samodzielne natrafienie na naszą ofertę. Warto także pamiętać o obecności w mediach społecznościowych i codziennym dbaniu o pozytywny wizerunek.

    Wszystkim czytelnikom życzymy, aby udało się wdrożyć opisane wskazówki w życie!

    Reply
  3. Michał 23 sierpnia 2017 at 13:43

    Zgadzam się z wpisem. Do klientów zawsze należy mówić językiem korzyści i rozbudzać pożądanie. Widać to na przykładzie sportowych marek samochodów takich jak na przykład Ferrari. Klient nie kupuje Ferrari bo jest mu ono niezbędne do życia. On po prostu pragnie je mieć, z różnych powodów.

    Reply
  4. Anne 1 września 2017 at 15:35

    Rozpoczęcie działania jest rzeczywiście najpotężniejszą strategią biznesową. Nie każda akcja jest matką sukcesu, ale za to każdy brak akcji oznacza więcej jak pewną porażkę. Nawet najlepsze pomysły – jeśli niewdrożone – są cokolwiek niewymiernym osiągnięciem:)

    Reply

Leave A Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *