Dlaczego to właśnie Tytuł jest decydującym elementem wejścia internauty na stronę?

Dobry, mocny a nawet perswazyjny „Tytuł” to podstawa każdego artykułu, ogłoszenia, aukcji … Nawet najlepszy artykuł, ogłoszenie, czy choćby nawet aukcja sprzedażowa bez dobrego tytułu nie zagwarantuje Ci ruchu i skuteczności sprzedaży!

Sorry;

Wiem, że jesteś zabiegany i jak zwykle nie masz czasu, ale to właśnie teraz dobry moment abyś przeanalizował większość tytułów Twojej strony, ogłoszeń i aukcji internetowych wyciągając wnioski z poniższych wskazówek.

Jeśli; 

Nie potrafisz napisać mocnego, przyciągającego tłumy „Tytułu” skorzystaj z klasyków, które wygenerowały sprzedaż różnych produktów na całym świecie za wiele milionów dolarów.

Poniżej klasyczne tytuły, które sprzedawały, sprzedają i sprzedawać będą. Wykorzystaj je!

W jaki sposób nowe odkrycie uczyniło z przeciętnej kobiety piękność?


Jak zdobyć przyjaciół i nauczyć się wpływać na ludzi?


Kto jeszcze chce mieć figurę gwiazdy filmowej?


Dlaczego niektórzy ludzie prawie zawsze zarabiają pieniądze na giełdzie?


Jak poprawiłem swoją pamięć w 30 minut?


Oto szybki sposób na pozbycie się przeziębienia

Nie zmieniaj klasyków, tylko dopasuj do Twojej branży;

  • W jaki sposób nowe …. uczyniło z ….
  • Jak zdobyć ….  i nauczyć się ….. ?
  • Kto jeszcze chce mieć …. ?
  • Dlaczego niektórzy/niektóre …. prawie zawsze …. ?
  • Jak poprawiłem …. ?
  • Oto szybki sposób na ….

Dlaczego dobry tytuł jest kluczem do Twojego sukcesu?

Optymalne dopasowanie tego jedynego, idealnego tytułu tak naprawdę nie jest łatwe. Gdy już go masz i wydaje Ci się, że jest idealny, to niestety, ale z całą pewnością możesz się mylić. Najlepszym sposobem jest wykonanie testów różnych tytułów w internecie i sprawdzenie, który z nich generuje największą klikalność.

Jak stworzyć dobry tytuł, który przyciągnie uwagę, sprowokuje do wykonania akcji i wpłynie na internautę?

Poniżej kilka najlepszych sposobów na przyciągnięcie uwagi i sprowokowanie do kliknięcia internauty:

Wzbudź Ciekawość

Tworzenie tytułów wzbudzających ciekawość nie należy do trudnych, ale nie możesz wprowadzać internauty w błąd. Zawsze dobieraj tytuł adekwatny do Twojego artykułu, np:

” Oto szybki sposób na pozbycie się przeziębienia „
” Tajemnice skutecznej walki z grypą „

Obiecaj korzyść

Stwórz tytuł obiecujący korzyść, którą wyciągnie internauta z przeczytania artykułu. Najlepiej sprawdzają się pod względem klikalności tytuły, które rozwiązują konkretne problemy internauty, np:

” Jak skutecznie zarobić pieniądze w internecie „
” 7 niewidzialnych technik skutecznego zarabiania”

Postaw na osobę znaną lub markę

Internauci chętnie czytają o osobach które znają, dlatego stworzenie tytułu z osobą znaną doskonale, niejednokrotnie poprawi klikalność i zainteresuję internautę, np:

” Bruce Willis zdradza jak zarobić 6 Mld w krótkim czasie ”
” Macgyver wraca na ekrany kin „

Prostota

Nie komplikuj tytułu, czym on będzie prostszy, tym będzie stanowił prostszy i dobry przekaz dla internauty. Tytuł jasno musi wskazywać na zawartość Twojego artykułu, np:

” 7 porad odgrzybiania klimatyzacji „
” Jak odgrzybić klimatyzację samochodową „

Zabawnie i śmiesznie

Często się zdarza, że tytuły zabawne ściągają dużą ilość kliknięć. Nie każdego internautę prowokują już …. do kliknięcia tytuły zaczynające się od ” Jak”, „Oto” itd. Aktualne przesycenie tych tytułów w sieci sprawia, że warto podejść do układania tytułów bardziej zabawnych i śmiesznych, oczywiście wszystko uzależnione jest od tematyki Twojej branży.

PLATYNOWE ZASADY WYWIERANIA WPŁYWU ZNAJDZIESZ W TYM ARTYKULE<

 

Jak odnieść Sukces, zdeklasować konkurencję oraz zdobyć 1 pozycję w wyszukiwarce internetowej ? Jeśli jesteś żądny skutecznej i sekretnej wiedzy, zostaw Mi swój e-mail.











(Visited 468 times, 1 visits today)

2 Comments

  1. Gosia 29 czerwca 2018 at 09:51

    Umiejętność wpływania na ludzi przyda się na wszystkich płaszczyznach

    Reply
  2. Adam 10 lipca 2020 at 16:03

    Świetny i bardzo merytoryczny artykuł. Właśnie taki content cenię najbardziej! Podjął Pan tu dużo ciekawych kwestii. Sam często zauważam, że wiele artykuł ma totalnie clickbaitowy tytuł, po czym po wejściu na niego treść nie odpowiada tytułowi. To chyba taka najbardziej irytująca praktyka, a niestety właśnie tak często spotykana…

    Reply

Leave A Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *