Liczy się tylko 1 miejsce, które zapewni ruch, budowę i reputację marki firmy oraz sprzedaż. 

1 pozycja to miejsce wymarzone dla wielu, ale czy wiesz jaka jest klikalność na niższych pozycjach? Niestety różnica klikalności jest tak kolosalna, że od TERAZ Nie podarujesz konkurencji pierwszego miejsca w Google!

Wskaźnik kliknięć według pozycji na stronie :

1 pozycja

Jak widzisz, przebicie jest kolosalne! Konkurencja zabiera Ci cały ruch, a co gorsza jeśli płacisz dużo za pozycjonowanie, a Twoja strona jest na przykładowej 7 pozycji to przekłada się to na mizerne zyski, a spore wydatki!

Ponad 30% przebicie między 1 pozycją w Google a drugą jest OGROMNE, i z tym wszyscy się zgodzą. Rozpocznij już dziś gruntowną analizę Twojej konkurencji, sprawdź :

– wszystkie linki przychodzące,
– optymalizację konkurencyjnej strony Vs Twoja strona,
jakość i ilość treści,
– zagęszczenie słów kluczowych,
meta tagi,
nagłówki,
– składnie adresów Url podstron,
– responsywność na urządzeniach mobilnych,
– poprawność kodu źródłowego.

1 pozycje zdobywałem wielokrotnie, ale utrzymanie strony na 1 pozycji w pierwszym okresie często bywa nie łatwe – tylko dlatego, że strona nie jest jeszcze ustabilizowana, a w dodatku konkurencja ostro zawalczy. Gdy już przyjdzie ten wymarzony czas i osiągniesz 1 pozycję, utrzymując ją to wywalczysz wspaniały nokaut konkurencji w wielkim stylu :).

Już teraz wzmocnij swoją stronę :

– zakładając strony firmowe : Fanpage, Google +, twitter,
– skorzystaj z listy mocnych profili
– buduj linki zwrotne na stronach tematycznych.

Jak odnieść Sukces, zdeklasować konkurencję oraz zdobyć 1 pozycję w wyszukiwarce internetowej ? Jeśli jesteś żądny skutecznej i sekretnej wiedzy, zostaw Mi swój e-mail.

(Visited 503 times, 1 visits today)

2 Comments

  1. s3m 15 kwietnia 2016 at 12:45

    A ja tak się zawsze cieszyłem jak byłem nawet na początku drugiej strony wyników wyszukiwania 🙂 Jak już byłem na miejscu 8-10, to w zasadzie trzymałem w ręku telefon, w oczekiwaniu na klientów 🙂 Najbardziej dziwi mnie ta różnica pomiędzy dwiema pierwszymi pozycjami- przecież są prawie na tej samej wysokości i moim zdaniem klikalność powinna być rozdzielona po równo.

    Reply
  2. Michal 5 października 2016 at 21:26

    Dokładnie tak 8-10 pozycja to już jesz „odczuwalne” z punktu widzenia firmy.
    Topy są fajne ale nie zawsze opłacalne zwłaszcza na ogólne frazy.

    Reply

Pozostaw odpowiedź Michal Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *