Dlaczego Meta Tagi potrafią zwiększyć sprzedaż na Twojej stronie internetowej o 100% i więcej?
Meta Tagi, a dokładniej :
Meta Title – główny tytuł Twojej strony.
Meta Description – drugi tytuł Twojej strony.
Meta Keywords – słowa kluczowe strony.
Pierwsza dwa wyżej wymienione meta tagi są widoczne w wyszukiwarce internetowej i oddziałują na ranking w wynikach wyszukiwania, obrazek poniżej ;
W meta tag title ( główny tytuł strony ) Sprecyzuj w max. 65 znakach tematykę Twojej strony – dogłębnie, kluczowo i prosto.
Tworząc główny opis tytułowy strony – meta title warto w nim użyć najważniejszego dla Ciebie słowa kluczowego ( nakierować wyszukiwarkę na tematykę strony ).
Dla przykładu, jeśli strona jest o tematyce spawania, a działasz na teranie Poznania to Meta Tag Title można napisać następująco :
<meta title>Spawanie Poznań – Leader w branży Jan Kowalski</meta title >
Ale … pamiętaj, że wyszukiwarki mogą dobierać dynamicznie meta title do Twojego zasobu treści na stronie głównej lub podstronie. Zazwyczaj dzieje się tak, gdy Twój tytuł nie jest w 100% doskonale sprecyzowany do artykułu np. podstrony.
W meta description postaraj się zachęcić potencjalnego gościa na odwiedziny Twojej strony. Nie nasycaj zbytnio tego meta tagu słowami kluczowymi, tylko użyj marketingu, zachęty.
Przykład :
<meta description>Spawanie to nasza pasja!, od 17 lat wykonaliśmy liczne profesjonalne spawy dla światowych leaderów w branżach stoczniowych, budowlanych i konstrukcyjnych. Nasza, aktualnie promocyjna oferta …. </meta description>
Co wyróżnia w/w meta tag w oczach klienta :
- Pasja – nie wykonujesz usługi z ” musu ” żeby tylko zarobić, a robisz to z uśmiechem na twarzy i sprawia Ci to przyjemność.
- Od 17 lat – firma prosperuje 17 lat i posiada nie małe doświadczenie.
- Liczne profesjonalne spawy – świadczy to o ilości i jakości wykonanych usług.
- Światowych leaderów – wykonywanie usług dla największych korporacji.
- Aktualnie promocyjna oferta – impuls skłaniający klienta do wejścia na stronę.
1. Tworząc główne tytuły strony Meta Title i Description myśl jak potencjalny gość szukający tematyki lub produktu z branżowej strony – Ułóż wartościowe słowa kluczowe, odpowiadające tym jakie klienci wpisują do wyszukiwarki.
2. Warto również sprawdzić meta tagi konkurencyjnych stron i dopracować o wiele skuteczniejsze tytuły, które będą wstanie zdeklasować konkurentów.
Prawidłowo dobrane i ułożone meta tagi pozwalają na :
- zdobycie lepszych pozycji w wyszukiwarkach,
- zwiększenie ruchu na stronie,
- zwiększenie sprzedaży nawet o 100% i więcej.
Ważna informacja :
Meta tagi ustawiamy dla każdej podstrony indywidualne, tytuły nie mogą się dublować, a tym bardziej nie mogą być takie same jak na stronie głównej, gdyż każda podstrona Twojego serwisu ma zapewne inną tematykę.
Czy meta tagi wspierają pozycjonowanie strony internetowej? Tak i to w dużym stopniu, ale skup się na takim tytule, który poprawi klikalność Twojej strony.
Jak ułożyć meta tagi, które ściągną ruch na stronę i poprawią klikalność? DARMOWE szkolenie VIDEO bezpośrednio na Twój adres e-mail.
Zobacz również :
– Link Building 38 sprawdzonych sposobów
– Zarabianie na blogu – ile można zarobić ?
– Marketing szeptany – Pokonaj konkurencję !
– Jak przyspieszyć szybkość strony internetowej ?
– pozycjonowanie Long Tail daje rewelacyjne Efekty !
– Pozycjonowanie lokalne – Jak szybko zdobyć klientów ?
– Lista portali ogłoszeniowych
– Zaplecze SEO czyli Jak zwiększyć ruch o 400%
Znalazłeś nas dzięki frazie :
– Meta Tagi
– Optymalizacja meta tagów
– Budowa meta tagów
– Meta tagi co to jest ?
Dzięki za pomocny artykuł 🙂
Gratulacje dla autora. Interesujący artykuł, a to w dzisiejszych czasach rzadkość!
Konkrety, o których 90% twórców chyba nie wie, bo potem się dziwią, że strona się nie pozycjonuje. Seobloczek jest fajny, thx 😉
Brawo! Samo sedno! Przydatne takze dla front-end developerow.