slowakluczowe

Jak wybrać najlepsze słowa kluczowe, które zwiększą oglądalność strony o nieraz 300%

 

Słowa kluczowe w tematyce Twojej strony mają bardzo duży wpływ na  wyświetlanie jej w wyszukiwarce pod tymi słowami. Pierwszym krokiem jest dopasowanie popularnych terminów i fraz dla tematyki Twojej strony internetowej.

W doborze odpowiednich słów kluczowych pomorze Ci narzędzie Google Planner : https://adwords.google.com/KeywordPlanner

 

Poniżej test propozycji dla kilku słów kluczowych i interesujący nas wynik miesięczny wyszukiwań :

Google plannerW opcjach Google Plannera skieruj kampanię na teren Polski, poniżej wyszukiwań Twoich słów narzędzie Google Planner pokaże propozycję podobnych fraz o tej samej tematyce :

Google planner2

Zalecam również włączyć opcję w plannerze – wyświetl tylko propozycje ściśle powiązane z moimi wyszukiwanymi hasłami. Pozwoli to na dokładniejsze wyszukanie.

Pamiętaj, aby nie przedobrzyć i treść nasycać maksymalnie w 7-8% w słowa kluczowe. Obecnie trafność słów kluczowych w wyszukiwarce jest związana z funkcjonalnością strony z perspektyw użytkownika lub gościa. To słowa kluczowe i dedykowane do nich artykuły nakierowują wyszukiwarkę na tematykę Twojej strony.

 

Właściwe wykorzystanie słów kluczowych polega na tworzeniu odpowiednich tytułów, nagłówków i treści specjalistycznych / eksperckich które mają przyciągnąć uwagę użytkownika w wynikach wyszukiwania i zachęcić do kliknięcia.

 

Umieść słowa kluczowe na początku Twojej strony strony 

Dzięki pierwszym słowom kluczowym zmaksymalizujesz korzyści w wynikach wyszukiwania. Nie umieszczaj słowa za słowem oddzielonych przecinkami, po prostu umieść jedno konkretne zdanie u samej góry strony, a następnie rozpocznij artykuł od Nagłówka H1.

Pamiętaj :
Aby w treści artykuły nie wyróżniać pogrubieniem, kursywą słów kluczowych, pisz artykuły w sposób czytelny dla internautów oraz używaj synonimów Twoich słów kluczowych.

Skoncentruj się na przyciąganiu internautów i poprawie konwersji :

Badaj i analizuj umieszczone słowa kluczowe w tytule wykorzystując narzędzie Google Analytics. Jeśli obecny tytuł z Twoimi słowami kluczowymi przyciąga zbyt mało kliknięć, zmień go na bardziej agresywny lub ciekawski, zachowując główne słowo kluczowe w tytule. Zalecam Ci zmierzyć w każdym artykule stopień konwersji kliknięć na różne tematyczne słowa kluczowe i następnie umieścić najefektywniejsze słowa w tytule. Cały proces pozwoli Ci  wykonać efektywniejszą reklamę, lub dalszą i lepszą promocję artykułów sponsorowanych.

Określ intencje użytkowników :

Przygotowując artykuł do Twojej strony, pamiętaj o zapytaniach jakie używają internauci, które pozwolą im dostać się na Twoją stronę. Wyszukując najbardziej optymalne słowa kluczowe, skoncentruj się na pisaniu artykułu w tych słowach rozwiązując wszystkie problemy i zalety. Dla przykładu jeśli moim kluczowym hasłem będzie fraza : słowa kluczowe, to w artykule powinienem rozwiązać następujące problemy :

– Jak wybrać optymalne słowa kluczowe,
– Jakie narzędzia pomogą w doborze słów kluczowych,
– Jak napisać optymalny artykuł z synonimami słów kluczowych,
– Jak przeprowadzić konwersje słów kluczowych.
– itd ….

Przeanalizuj sposób myślenia użytkowników :

Internauci, którzy klikają w naturalne wyniki wyszukiwania różnią się od osób, które klikają linki sponsorowane. Internauci, którzy klikają w reklamy sponsorowane mogą być już zdecydowani na zakup, podczas gdy internauci, którzy wybierają wpisy w wynikach organicznych, mogą po prostu chcieć dowiedzieć się czegoś więcej o firmie i jej produktach.

Unikaj kanibalizacji słów kluczowych :

Kanibalizacja słów kluczowych jest obecnie jednym z poważniejszych problemów, który pojawia się w trakcie pisania artykułów dla strony. Kanibalizacja występuje, gdy wiele stron tej samej strony nakierowana jest na te same słowa kluczowe, wymuszając na wyszukiwarce wybór trafniejszej wersji. Unikając tego problemu pozwoli Ci zastosować jednolitą architekturę strony oraz poświęcić uwagę detalom dla poszczególnych artykułów. 

Jak łatwo uniknąć kanibalizacji?

Przykładowo jeśli strona nakierowana jest na słowa ” kredyty mieszkaniowe „, a inna na ” nisko oprocentowane kredyty mieszkaniowe „, stworzenie linku między nimi z anchor tekstem ” nisko oprocentowane kredyty mieszkaniowe ” zapobiegnie kanibalizacji.

jak wybrać słowa kluczowe Video :

Jak odnieść Sukces, zdeklasować konkurencję oraz zdobyć 1 pozycję w wyszukiwarce internetowej ? Jeśli jesteś żądny skutecznej i sekretnej wiedzy, zostaw Mi swój e-mail.

(Visited 335 times, 1 visits today)

Leave A Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *